2016-04-09 ställde vi ut i Nordichallen/Sundsvall för finska domaren Harto Stockmari och fick Good. Detta är nu det andra good vi får och jag ser med spänning fram emot vad resterande del av 2016 kommer att ge.
Kritiken: Kraftig feminin helhet. Lite lång i prop, bra prop på huvud, korrekt bett, bra hals, tillräckligt vinklad fram, välkroppad men kort i bröstkorg och bröstbenet. Aningen brant i korset, tillräckligt vinklad bak, önskas stadigare överlinje och effektivare rörelser.
På söndag ställer vi ut i Borlänge då Gävle/Dala arr. utställning. Enligt info ska det vara 4 stycken tikar i jaktklass. Allt över good får man vara nöjd med nu ;)
Vi åker redan idag ner för att checka in på Dalacampingen där vi hyrt 'Älvstugan'. Lite fiske å lite slapp ska det blir. Alltid trevligt att bo i stuga.
Kritiken: Kraftig feminin helhet. Lite lång i prop, bra prop på huvud, korrekt bett, bra hals, tillräckligt vinklad fram, välkroppad men kort i bröstkorg och bröstbenet. Aningen brant i korset, tillräckligt vinklad bak, önskas stadigare överlinje och effektivare rörelser.
På söndag ställer vi ut i Borlänge då Gävle/Dala arr. utställning. Enligt info ska det vara 4 stycken tikar i jaktklass. Allt över good får man vara nöjd med nu ;)
Vi åker redan idag ner för att checka in på Dalacampingen där vi hyrt 'Älvstugan'. Lite fiske å lite slapp ska det blir. Alltid trevligt att bo i stuga.



