Igår var jag på Nedre Norrlands Beagleklubbs årsmöte på Alnö!
Där fick jag tre diplom och en brons-bricka för Heijas prestationer under 2015. Det var superkul och nu är man om möjligt ännu mer inspirerad att jobba på under 2016.
Nu sitter jag även med i Nedre Norrlands Styrelse som suppleant och hoppas jag kommer kunna bidra med min hjälp både här och där.
Nu laddar vi inför April och utställning i Nordichallen. Hoppas på ett lite bättre resultat än 'good'.
Där fick jag tre diplom och en brons-bricka för Heijas prestationer under 2015. Det var superkul och nu är man om möjligt ännu mer inspirerad att jobba på under 2016.
Nu sitter jag även med i Nedre Norrlands Styrelse som suppleant och hoppas jag kommer kunna bidra med min hjälp både här och där.
Nu laddar vi inför April och utställning i Nordichallen. Hoppas på ett lite bättre resultat än 'good'.