måndag 21 mars 2016

Årsmöte

Igår var jag på Nedre Norrlands Beagleklubbs årsmöte på Alnö!
Där fick jag tre diplom och en brons-bricka för Heijas prestationer under 2015. Det var superkul och nu är man om möjligt ännu mer inspirerad att jobba på under 2016.

Nu sitter jag även med i Nedre Norrlands Styrelse som suppleant och hoppas jag kommer kunna bidra med min hjälp både här och där.




Nu laddar vi inför April och utställning i Nordichallen. Hoppas på ett lite bättre resultat än 'good'.

Västernorrlandsmästaren 2015

Nu har vi deltagit på vår första Västernorrlandsmästare som arr. av Västernorrlands Kennelklubb.
Vi åkte ut i första gallringen då vi fick möta en Europavinnare.
En fin rosett fick vi med oss i alla fall och Heija skötte sig superbra!