onsdag 15 november 2017

Första Ettan blev en Dubbeletta!

Igår hade vi i Nedre Norrlands Beagleklubb Råkampen. Den är som vanligt på Alnö.


Vi träffades kl 0700 på Alnö Hembygdsgård där lottning skedde. Jag fick en ruta väldigt centralt direkt till öster om hembygdsgården och domare för dagen blev Stig Kihlberg.


Vi hade en toppenfin dag (fast jag fick gå/jogga en hel del vid koppling) och det slutade med 1+1 rå! EP blev 29 vilket är personbästa.


Vi kom 2a i denna tävling med endast 1,5 poäng efter vinnaren.


Nu laddar vi inför resan mot Gotland som börjar ikväll. På lördag är det årets sista beagle-utställning i Visby.