2015-08-02 var vi i Hassela på utställning som arr. av Nedre Norrlands Beagleklubb. Domare för dagen var Gunnar Norlin och resultatet blev Excellent ökl, ÖKK 1, CK.
Tyvärr oplacerad i tikklassen. Konkurensen var helt enkelt för stor. Vi blev inte avtackad först i alla fall.
Kritik: Kraftfull tik. Bra huvud & uttryck. Utmärkt hals & bröst, något lång rygg. Mycket bra benstomme, välvinklad, jämna fina rörelser, bra hårlag. Välvisad.
Tyvärr oplacerad i tikklassen. Konkurensen var helt enkelt för stor. Vi blev inte avtackad först i alla fall.
Kritik: Kraftfull tik. Bra huvud & uttryck. Utmärkt hals & bröst, något lång rygg. Mycket bra benstomme, välvinklad, jämna fina rörelser, bra hårlag. Välvisad.

