fredag 10 februari 2017

Skitvinter

Ja, vad ska man säga om denna vinter? Har den varit bra?  Nja, inte direkt va!
Idag har det kommit lite snö och om vi har lite tur så hinner vi med några släpp och kanske ett jaktprov innan februaris slut.


Den 4e mars blir det 'Västernorrlandsmästaren'! Detta år för andra året i rad. Hoppas vi kommer längre det här året.
Det får gå hur som helst egentligen eftersom det är en utställning 'på skoj'. Det är kul med något annorlunda. Det är mycket glitter och glamour och god mat.