torsdag 1 september 2016

Östsvenska Beagleklubben

Var på utställning i Älvsjö Friluftsområde i lördags och ställde för Per Lundström.
Hade lite halvdålig vibbar innan det blev min tur. Hård domaren som jag fler very good än excellent. Ett par hanar åkt ut med good pga mentaliteten. Vilket är helt rätt!
Heija lyckades få excellent men tyvärr inget ck. För dagen lite 'slapp' i skinnet. Men men, vi kämpar på och nästa utställning är i Nordichallen i oktober. En domare ifrån Kanada så jag anmäler mest för att det är nära. Vet att det blir Very Good.