tisdag 7 mars 2017

Västernorrlandsmästaren 2016

Det var en härlig lördag i KLASS arena Söråker.


Vi började med förhandsgranskning kl 1330 och efter det hade vi en paus när kennelklubben hade sitt årsmöte.
Strax efter 1630 drog vi igång och Heija blev lottad mot en Perro de Aqua Espanol-hane på 3½år.
Hon åkte ut i första gallringen men vi var i alla fall på plats och representerade rasen för andra året i rad.