Här finns att läsa om Heijas framgångar. En beagle i skogen och i utställningsringen.
måndag 21 mars 2016
Västernorrlandsmästaren 2015
Nu har vi deltagit på vår första Västernorrlandsmästare som arr. av Västernorrlands Kennelklubb.
Vi åkte ut i första gallringen då vi fick möta en Europavinnare.
En fin rosett fick vi med oss i alla fall och Heija skötte sig superbra!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar