måndag 21 mars 2016

Västernorrlandsmästaren 2015

Nu har vi deltagit på vår första Västernorrlandsmästare som arr. av Västernorrlands Kennelklubb.
Vi åkte ut i första gallringen då vi fick möta en Europavinnare.
En fin rosett fick vi med oss i alla fall och Heija skötte sig superbra!










Inga kommentarer: