onsdag 13 maj 2015

Bäst I Ras

Den 10/5 blev Heija BIR på Beagleklubbens utställning i Sollefteå! Superoligt! Domare var Olle B Häggkvist.

Kritiken: Bra huvud, bra hals, rygg o svans, kunde vara ngt fylligare i sitt bröst. Bra ben, välvinklad, rör sig bra, bra päls o färg.



 

Inga kommentarer: