torsdag 2 oktober 2014

Flurkmark

2014-08-16 var vi till Flurkmark på utställning arr. av Västerbottens läns Beagleklubb. Resultatet blev: Excellent Junkl, Junkk 1, CK, Btkl 2. Domare Morgan Wacht.
Kritiken blev:



Mentalitet och bett utan anmärkning. Utmärkt helhet. Utmärkt huvud och hals. Bra rygglinje och kors. Välutvecklad bröstkorg. Välvinklad på mycket bra ben. Rör sig med utmärkt steglängd. Bra hårlag.



Inga kommentarer: