söndag 25 september 2016

Drevprov

Igår var vi till Jämtland och gick ett drevprov för domare Curt Edström.
Där blev hon föreslagen ett andra pris. Superstolt över henne! Hela 27 EP fick hon med sig.
Jag hade så klart släppt igen om det inte var så att hon blödde från en spene. Känns onödigt att släppa igen då. Så viktigt är inte första priset så jag riskerar någonting med lill-gumman min.
Ska försöka få till ett till prov inom kort men först ska jag låta såret läka riktigt.

Inga kommentarer: